3D glasögon!

min helg har varit underbart bra och blev överglad när mamma inte protesterade att linus fick sova hos mig igår till idag, så han åkte hem med mig och pappa imorse när han körde mig till skolan :)

har svenska nu, men har ingenting kvar att göra, fick reda på betyget i avslutningsskrivningen för svenskaA och är väldigt väldigt nöjd!!! :):):) så eftersom de inte finns mkt att göra fick vi sovmorgon på onsdag till kvart över 10, mycket snällt!

har idrott efter detta och antagligen ute med.. överlever nog!
sen ska jag till frisören och slinga håret så ska bli mega ljus som jag gör typ 2 ggr om året :) älskar det, sjukt snyggt nu till sommaren också!

söta vi är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0