patetiskt!

Om du slutade vara så omogen och bete dig som idiot så skulle du kanske slippa bli så hatad av "äckliga" människor som inte åker utomlands 5 ggr om året och bor i ett hus vid havet med swimmingpool. Men det visste du väl redan lilla gumman, puss.

det är underbart kul att ha en blogg just nu när de alltid finns någon som ska förstöra så jävla mycket... människor som skriver såhär, är nog de mest patetiska som jag vet. och jag är inte hatad av äckliga människor, om inte du räknas då. kan du sluta lägga dig i mitt liv eller så anmäler jag dig nästa gång. de är inte så svårt med allt de du har skrivit och hotat med. tack!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv det tkr ja em:D

2011-03-15 @ 17:11:16
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0