shit happens

tror inte jag kommer få mycket sömn inatt.. eller jo kanske.. sånt man bara säger liksom fast man kommer sova som en stock ;) men inatt drömmde ja ngt skit och var livrädd och låg under täcket och fick fan ingen luft och svettades ihjäl och hade ac:n igång, men vågade inte gå utanför täcket och sänka den ngn grad.. trodde de stod ngn läskig gubbe i min dörringång, äh så löjlig man kan vara då, men så är jag ibland! (y)

men älskling kommer hit imorgon kväll iaf, med två kompisar (vuxna) till familjen. kommer bli så jäkla härligt! kommer nog bli några dryga timmar imorgon, men ska försöka spendera dom i havet, på stranden och på shoppingcentret! nu, eller snart kallar sängen! godnatt


mor och far påväg ut i havet!

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

håller med! :D

2011-06-20 @ 11:47:53
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: johanna

Var gärna med i min nya veckans blogg tävling då den förra är slut. Gå in och kolla om det blev du, annars har du en ny chans nu! PUSS!

2011-06-20 @ 15:03:25
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0