reeeeesvEEEEska

min blogg har buggat satan i de asså, ett inlägg jag skrev igår, kom upp på bloggen innan inlägget jag skrev i förrgår, CP!?!?!? men iaf inlägget som heter... friday I´m in love, ska vara från gårdagen, rättar de inte till sig så får ja skita i de :)

ahja, haft en mysig dag igår och idag. kom hem halv 12 igår efter grillning på gröningen och kollat typ 40 minuter film hos linnea sen stack hem med bysssen! idag har jag och linus bara soooolat och badat liiiite, kollar film ooooooooooch roat oss med humor på topp!

yr nu och ska hitta på ngt, eller iaf hitta min resväska, gaaah!

Kommentarer
Postat av: Tove

sv - förlåt för sent svar.



tack! :) allt bra med dig? :D

2011-06-12 @ 20:23:26
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0