party in the USA

heeej mina vänner och ovänner!

dagen har bestått av shopping, solande/badande & mat... fredagsmarknaden på morgonen och köpe en bh liknande topp, sen vidare till ett köpcenter Habaneras heter de och köpte två toppar :) kommer bilder på det!
sen ner till poolen och chilla satan i de, somna en timme i solen med musik i öronen, underbart. käka lite gott och stack in till stan på kvällen, gick runder lite, hitta ett par skor för 90 kr som jag slog till på, bild på dom kommer med :) käka pizza, yyber gott och nu har man typ precis kommit hem. ännu en lyckad dag :)



bh/topp - marknad
virkad? vit tröja - pull and bear
linne - bershka
skor - random affär

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh härligt det låter:D

jättefina plagg:D

2011-06-17 @ 22:16:48
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: linus aka din älskling

ser mycket fint ut älskling :D åh jag längtar tills måndag då jag kommer ner :D vi kommer ha det så sjukt nice :D älskar dig :D<3<3<3

2011-06-17 @ 22:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0