jag lever!

faktiskt! har haft ett par underbara dagar med underbart väder så har skitit i datan helt och hållet förrän nu när jag inte är med linus och har inget annat för mig så sitter vid datorn :)

fick med mig hem lite i torsdags, ett par mörkblåa låga converse för 400 kr och ett par rosa och blå svea trosor för 80 kr. väldigt glad och ville verkligen ha nya converse!

bion (baksmällan 2) var sjukt rolig och väldigt roligt att dom var i bangkok och på precis samma ställen som jag har varit på, som t.ex. på 64 våningen i ett höghus med restaurang på toppen :) har stått exakt på samma ställe där ;) men filmen var riktigt rolig iaf, men kan inte bestämma mig om ettan eller tvåan är bäst!?!

har försökt att sola en del igår och idag och lite färg har man faktiskt fått + har badat i poolen idag med linus + varit hos mormor och träffat en del av mammas släckt!

mc mat på vägen hem och nu är min mage svullnare än svllunast (!?!?!?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0