ask me anything

Smsa Låna (angelica) om Prins 11 år:
Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Kan inte riktigt svara på ditt svar på den blogg/hemsida du har länkat och min mail strular så om du läser min blogg än så ser du väll här. & tack så mkt! :) och ja jag brukar väll försöka att uppdatera minst en gång om dagen ibland fungerar det inte, och mest just nu eftersom det är sommarlov men annars kan de ibland bli 5 ggr om dagen, helt olika faktiskt :) men vanligtvis blir det nu på sommaren 2-3 varje dag :) om man inte har ngt för sig!

rörigt.. men hoppas de kommer fram då :) (testar med mailen senare!)


Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

Hej! Nu har jag dragit igång dagens blogg igen efter hundra års paus, hehe vore kul om du anmäler dig :)

2011-07-19 @ 13:04:40
URL: http://guevacci.se
Postat av: Matilda

Önskar dig en bra start på en ny vecka! :)

2011-07-19 @ 21:23:04
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0