new age

plugget klart, halv 8 hos mig tittat på och bygglov. har dock lite saker jag måste planera till imorgon, tex att komma på 3 bra och 3 dåliga saker om mig och bestämma vad ja ska ha på mig imorgon.

ska nämligen ha "anställningsintervju" imorgon. jag går på trade and service och en stor del av denna linje är att man är ute på ett företag 15 veckor utspritt på 3 år. det finns Ikea, swedbank, ica maxi, ica lagret, juvel & design, telia och fredriksdal som man kan få praktik på. för att få plats på något ställe måste man skriva ett CV som går ut till alla företag och sen ha en intervju med alla från företagen, som vi ska ha imorgon. vet inte riktigt hur det kommer gå, är fjärde personen som ska göra de.. lite nervös är ja faktiskt. men är ganska säker på att ja helst vill va på ikea, får ja inte de vill ja va på juvel och design :) 
 

17_tueten2_large 17_tueten1_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0