let's try something NEW




I love the light

ska läsa lite engelska nu och öva in sidorna sen lägga mig i sängen med MTV på tvn och ringa linus och prata lite. hans internet fungerar inte så tänkte ringa en liten stund.
imorgon efter skolan ska jag till juvel och design och sen åker jag och linus hem till mig fixar lite och sen åker vi in till stan och ska se bio. på lördag ska man träffa fay, efterlängtat! behöver en massa tjejsnack, fick nästan en timme med elin idag när jag träffa henne på bussen, det känndes bättre än vad ja kunde ana! måste träffa tjejkompisar oftare, det är hemskt mycket man saknar dom men sen när man väl är med dom kan man inte fatta att man klarat sig utan dom så länge! jag ska bättra mig, jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0