klockan är 15.54 och jag har inget annat för mig

nämn något som gjorde dig glad igår: att linus var här
vad gjorde du kl 08 imorse: sov
vad gjorde du för 15 min sedan: åt
det sista du sa högt: släng den idag
vad har du druckit idag: vatten
vad var det senaste du åt: potatismos och korv
vad var det senaste du köpte: desperate housewives box
vad är det för färg på din ytterdörr: grå
vad är det för väder hos dig nu: mulet, blåser lite och kallt
godaste glassmaken: vet inte
tror du på kärlek vid första ögonkastet: ehm nje
sover du tungt: mja ganska
drömmer du mardrömmar: nä, eller har men det var väldigt längesedan
trivs du med ditt jobb: jobbar inte, men går i skolan så tar de som mitt jobb och ja, jag trivs
favoritklädsel: jeans  & blus
favoritlåt just nu: har ingen just nu
vad ser du om du tittar till höger: min fotälj med massa kuddar i
vad ska du göra härnäst: fixa min skolväska
höger eller vänsterhänt: höger
humör just nu: normal
favoritgodis: lakrits och massa annat blandat.
kläder just nu: treggings och abercrombie and fitch tjocktröja
sommarplaner: spanien och lite annat smått och gott.
hur många kuddar sover du med: 2 eller 3
spelar du något instrument: nej, har dock piano och gitarr
morgon eller nattmänniska: natt
vad är viktigast för dig: vet inte
är du kittlig: yes
snarkar du: nej
stjärntecken: skorpion
äckligaste insekten: spindlar
längtar du mest efter just nu: nästa semester, thailand!


Kommentarer
Postat av: Mariam

Sv. JO helt okej, händer imorn? :D

2011-01-09 @ 17:06:39
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: Claudia

kul att du är med! jag meddelar när en vinnare är utsedd! :)



allt väl?

2011-01-09 @ 17:43:15
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0