hahahah you failed... yeah, so did your dads condom

fått mycket sömn inatt.. nä men somna vid halv 1 ca. vakna med mobilen i ansiktet och sen somnade jag om. har samhälle nu, riktigt tråkigt, drf bloggar man ist! slutar egentligen 5 i 5 idag men har ingen datorkunskap så blir 5 i halv 4, gillar! säkert lika äcklig mat i skolan idag som igår.. som vanligt. fan va ja ska klaga?

btw. drömde mega äckligt igår natt & att jag var otrogen :( kul ju! kan det betyda något? har drömt det ett antal gånger, konstigt och inte alltid så kul, känner en känsla i kroppen när jag vaknar att, gjorde jag verkligen det där? känns som det var på riktigt och får en stor klump i magen! men visst kan man inte styra över de man drömmer om?

Ogaaakleucny6rqxphbe9jijojtlkedeqipwh3a0p_re8erbs19v0ijhmdnzasviwhxokms-y_a30fnk3lvvww7fz8iam1t1uiqrinr8vkvzi8cuydoey7fdrumv_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0