detta vill jag ska hända

iår är en del saker inplanerade och en del saker jag har att göra och ska göra, lite mål och sånna saker. 
» = saker som redan är planerade.
• = saker jag vill göra.

» åka till thailand.
» ha ett år med linus (är dock inte hemma då :/)
• klara av skolan och få bra betyg.
» åka till spanien med linus och någon annan, vem det blir vet jag inte än.
» ha en massa kul med vänner.
» åka till london med mamma.
• cykla in till helsingborg från glumme.
• åka till stockholm.
» natt tandställningen ska bort
• ska fixa en sån "sten" på min tand.


Kommentarer
Postat av: S A N D R A

åh, jag vill också åka utomlands ;o gud så skönt de skulle vara. ;o

2011-01-07 @ 21:01:23
URL: http://ssandraewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0