I found your mustache

påväg hem från tåget och passa på att plocka upp nyckeln tidigt bara för att och lyckades skära mig.. så typiskt, rakt på pekfingret och inte lite djupt heller.. blev typ helt ledsen och depp och börja fan nästan gråta på vägen hem för kände mig så misslyckad, men möttes av en söt och yberglad vovve i dörröppningen så de gjorde typ min dag :)

förutom att jag måste plugga och det är en dag närmre provet imorgon som är på måndag (provet är på måndag om ni förstod) så ser jag väldigt mycket fram emot morgondage när man ska fika med linnea efter skolan!! och sen mysa med linus och göra v hans bil i vårt garage ♥ + självklart se idol finalen!! hejja Amanda!!

smickrande bild på mig och linnea, över 1 år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0