blir sur av tanken på att jag inte vill vara sur..

håller på och förklara i en låång förklaring för mamma hur svenska lektionen gick imorse och innan jag är klar skriker hon "ja, du pluggar ju alldeles för lite!!" och menar då med de att de va därför det gick dåligt på svenska lektionen för att ja läste för lite krönikor i tidningen igår, men skulle bara läsa för att se lite hur man skulle skriva en bra krönika, men iaf, syftet med det jag skulle berätta för henne var att jag fick hjärnsläpp och skrev nästintill inget alls på lektionen..

inte konstigt att man blir arg och skriker för hon tycker att jag pluggar för lite och tycker mina betyg är skit, mammor tror dom är såååå smarta! åh! tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0