Året som gått

ÅRET SOM GÅTT

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Många saker, men de flesta kommer jag inte ihåg! Men ett stort minne är att jag vågade åka den största vattenrutschbanan på vattenlandet i Spanien som jag varit på typ 1000 ggr.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget, vad jag kan minnas.

Dog någon som stod dig nära?
Min fina älskade hund Prins
              

Vilka länder besökte du? Thailand, Danmark, Spanien, England. 
 

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Listan kan bli oändligt lång på denna punkt.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 28 februari när jag och Linus hade 1 år, 13 september när Prinsemannen gick bort.

Vad var din största framgång 2011?
Har blivit mer självständig, vetat mer vad jag riktigt vill och säkert andra saker som jag inte kommer på just nu.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Blev lite sjuk när vi var i Thailand men vad jag kan minnas har det varit ett ganska friskt år :)

Bästa köpet?
Bio biljett till Twilight – breaking dawn, Amanda Fondell skiva, fjärrkontrollen till min kamera, röda converse och massa annat!

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och nöje typ :)

Gjorde någon dig riktigt glad?
Alla mina fina vänner, pojkvännen som dock också är min vän :) och familjen såklart!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Massa Veronica Maggio, Amanda Fondell idol låtar, Bruno Mars – it will rain och säkert någon annan som jag inte kommer på nu :)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet faktiskt inte, det pendlar hela tiden, men aldrig något riktigt sammanbrott, vad jag kan minnas :) varit ganska lika.

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit med mina vänner.

bilden får tala för vänner

Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte.

Hur tillbringar du nyår? En supermysig middag med mina föräldrar och pojkvän sen vet jag inte vad som händer vid 12 slaget, bryr mig inte riktigt, tycker nyår är så överskattat, men i år firas den med pojkvännen iaf :)

Favoritprogram på TV?
Top modell, halv 8 hos mig, robinson… minns inte fler :)

Bästa boken du läste? Åh minns inte vad den heter nu, men läste den i thailand så himla bra kärleks bok! Brukar inte gilla de, men denna var super som min svenska lärare valde!

Största musikaliska upptäckten? Amanda Fondell

Något du önskade dig och fick?
Massa julklappar :)

Något du önskade dig men inte fick?
Mja, men jag överlever utan de :)

Blev du kär i år?
Varit kär hela året och sedan februari 2010 :)


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Min moster, hennes man, kusiner, bror med sambo käkade med oss och sen kom Fay och sen stack vi till Josefine på choklad fondue med massa folk :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Klart det finns det. Massor av grejer.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Försöker fortfarande ändra på den och vara lite mer annorlunda, men det går sakta fram och har riktigt älskat mina outfiter ibland, man vill ju inte se ut som alla andra.
 

Vad fick dig att må bra?
Alla jag tycker om i min omgivning.

Vem saknade du? Sista månaderna har jag saknat min vovve så otroligt mycket och vänner också faktiskt som man träffar för sällan :/

De bästa nya människorna du träffade år 2011? Hm.. vet inte.

På en skala från 1-10 hur nöjd är du med år 2011? 8 kanske, finns så mycket som skulle kunna göra det till en 10, men i vissa stunder har det klart varit 12 men ja, önskar bara tills man tar studenten och då ska livet ändras!

Gott nytt år på er! 

Tumblr_lx0ysi1moi1qcy16eo1_1280_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0