sol, vind och vatten

ah, jag ju börjat segla nu så fram till fredag också så blir det tidiga mornar eftersom vi börjar kl 9 på Råå. I söndags var jag med linus och vi hade en mega mysig dag, med golf på glummes drivingrange och sen kubb spel i trädgården och lite film och mys :) igår... var jag också med linus eller efter seglingen stack jag in till stan mötte linus och marcus där och käka lite på Mc och gick runt i stan typ.. sen anmälde sig linus till körskola grej så han börjar köra på måndag!! :) hoppas han får sitt körkort snabbt!!

för en stund sedan var jag och pappa ute för första gången med våran motorbåt och de va hur mysigt som helst så den kommer att användas flitigt i detta fina väder! sen badade vi och de va mitt premiär dopp i svenskt vatten för iår :)


fick faktiskt till ett par riktigt bra slag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0