all star

sämt uppdatering! men var med Fay igår så kom hem mot kvällen och pluggade lite historia direkt då och duscha och gjorde v mig etc. så hann helt enkelt inte innan klockan blev typ halv 11 och jag inte orkade starta datorn.

har två chill dagar kvar i skolan innan det är underbar helg igen. & om det ska bli ännu bättre så hoppas jag på ett mail imorgonbitti där det står att min historia lärare fortfarande är sjuk så man inte börjar förrän 10.10 annars blir det 08.30 som vanligt! (önskar ju dock inte att någon är sjuk så, men ni fattar!)

spenderat min lediga tid efter skolan idag med linus, köpte först en ny bh på h&m och sen stack vi hem till mig, käkade hemmagjorda hamburgare med klyftpotatis och åkte i världens fetaste bil som mi padre har lånat hem, de ville tydligen att han skulle vara försökskanin. kommer bilder på den senare. nu ska jag läsa igenom mitt danska papper med alla siffror 1-100 som vi har till imorgon och sen nanna gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0