affärer


några affärer som jag fyndade saker på i London :)
Top Shop - kläder, skor, accesoarer som väskor, skärp, smycken, paraply osv
fyndade röda converse här för ca 400 svenska kr och lite annat smått!
Accessorize - som de låter helt enkelt, accesoarer till 1000 coola smycken, väskor i alla dess former, lite skor och kläder också. och här fynda jag ett dö snyggt iphone fodral och coola klistermärken till mitt scrapbooking!
Forever 21 - fräsiga (he he) kläder och hitta en väldigt komisk tröja som jag visar senare!
Boots - pharmacy (stavning?) sjukt billigt smink, parfymer, rak grejer, sminkborttagnings stuff osv. fynda foundation för 20 kr!
Primark - mycket billig klädes och accesoar butik. och hade väldigt billiga underkläder så fynda det och ett mega fint halsband som säkert hade kostat över iaf 200 kr hemma som ja köpte för 50 kr!

fanns mycket mycket mer, men om ni vill ha några tips sp kolla här iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0