Ja jag lovade ju

Tjena, ja jag förlorade en sak och då var jag tvungen att skriva något här så ja, här kommer det. ( det är linus som talar)
Just nu ligger jag sjuk.. läkaren vet inte vad det är ännu så dom skulle höra av sig när dom hade fått tillbaka proverna från malmö, hoppas inte på körtelfeber!
Idag kom Oliwia och hälsade på mig i några timmar, vi hade kul som vi alltid har, kollade tv, snackade lite och gick till Willys.
Känner att jag verkligen har tur som har en sån fin och perfekt flickvän! Jag älskar henne med hela mitt hjärta!
// Linus

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

den var riktigt snygg! :D

2011-04-29 @ 20:39:13
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0