abercrombie & fitch

   
denna sjukt söta skjortan fick jag iaf med mig hem från A&B, velade mellan denna och en annan blå, men slutade med denna :) tack mamma! älskar ibland den där strikta klädsen men ändå en så enkel look :) och den luktar lika underbar fortfarande som det gör i affären!

kom hem för typ en halvtimme sedan och de har vatt en bra dag, önska jag hitta något mer, men ska till malmö imorgon så vet ett par byxor jag ska köpa på zara då iaf :) och fick lite pengar i påskpresent av de vi va i danmark med så det passade perfekt! :)

nu ska jag kolla in mig själv i min skjorta innan jag sätter på mig pyjamasen och nannar ;) ska upp ganska tidigt imorgon med för sticker till malmö med linus kl 11 :) ha det bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0