watched my life pass me by

jag skulle aldrig vilja vara en tonårsmamma. sitter och kollar på 16 and pregnant och fattar exakt allt hon menar, det ända barnets pappa har gjort är att skapa ungen.. sen lämnat henne 2 dagar efter barnet föddes.. känns så precis som det har hänt mig.. fast skippa ungen och de man måste göra för att få en unge, men ja.. att det händer något sen blir man bara lämnad. syftar inte på linus! om ni vill veta. mår bara skit av tanken.. har lust att skriva av mig som fan, men inte nämna något namn. mår skit, inners inne, finns det mycket som skulle vilja komma ut, men skulle fått en jävla massa skit av det!
tänker tillbaka.. och det har hänt mig så jävla mycket, och mycket av det som hänt borde verkligen inte ha hänt!
ja vill bara gråta. skrika. önska att jag mådde bra. gråter..
hur kunde du/ni göra så mot mig? vad har jag gjort er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0