hang with me

började med att ta fram matte böckerna, håller på med negativa tal.. jag fattar absolut ingenting, alla dessa jävla ekvationer och tecken som ska ändras, inget som intresserar mig eller som fastnar hur mycket man försöker!
så jag slog ihop boken efter 10 minuter och slängde ner den i väskan igen.. klarade inte ett ända tal utav 9 st.
sen tog jag fram spanska boken.. slog upp sidan där läxan är och slog ihop den lika snabbt. det kvittar hur mycket ja läser inte.. det kommer ändå inte fastna.
imorgon är det en ny vecka igen. kanska chill skolvecka dock, för slutar typ (tror jag) halv 12 imorgon sen 10 i 2 tisdag och onsdag, sen dock halv 4 torsdag men sen kl 2 på fredag :) så gilla tiderna iaf!
på tisdag ska jag klippa mig.. men hur vet jag inte, kanske klippa upp lite, men vill behålla längden men måste klippa topparna, men vill ha mycket längre hår, så jobbar på det, har gjort det nu i typ 4 månader :)
och imorgon efter skolan ska jag och mamma gå lite i stan.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


så roligt jag har....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0