play your cards right

gav älskling en t-shirt igår, han bad om en liten present så innan så jag fick välja ut en av de sakerna jag köpt ;) men jag tror han blev nöjd med den iaf.
käkade smörgåstårta käka godis och kolla hitta nemo och halva mamma mia och mös! hela kvällen/natten/idag har varit perfekt!
vaknade vid 10 tiden sen gick vi ner och käka frukost och låg i soffan och kolla på tv till typ halv 3, sen kom pappa och hämtade mig och jag åkte hem och vi käkade kina mat och nu sitter jag här, men ska snart börja slå in älsklings present ;) sen måste jag plugga också :(
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg<3

kika gärna in på min blogg

www.idajjohansson.blogg.se:)

2010-09-26 @ 20:29:42
URL: http://idajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0