pick a star on the dark horizin and follow the light

idag slutade vi eller jag och linnea en halvtimme tidigare för vi blev klara med historian :) härligt!
jag stack ner till stan sen, blev en ny tröja från h&m, ni får bild på den i nästa inlägg.
sen klippte jag mig, klippte bara upp det lite och topparna, håller på att fixa längre hår så ska inte klippa så mycket på det nu när ja går till frisören :) men det var riktigt skönt nu efter iaf, blev lite mer liv i håret nu.
när ja kom hem stack jag ut och fotade lite, bilder kommer!
sen käkat och nu kollar jag tv, blir snart 16 and pregnant och sen ska snart måla om mina naglar också.
puss /oliwiapaulinaalavaeriksson


maten idag.


Kommentarer
Postat av: a n n a

sv; ååh du har varit där alltså? har du några bra tips på bra saker att göra där?

2010-09-14 @ 18:12:02
URL: http://sweetlights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0