mitt liv ska levas med dig, du gör mig så lycklig! ♥

nu har älskling åkt hem, har haft en mysig dag med badminton i trädgården, pingis i garaget, tv, film och mys och mycket snytande och en del tårar. tycker så synd om dig älskling, KRYA PÅ DIG!!
nu sitter jag i sängen och kollar på Djävulen bär Prada som går på tv och smsar med älskling. imorgon ska jag till mormor och morfar med mamma och pappa då med ju, och min mammas moste och hennes man kommer också, kommer bli trevligt, gillar faktiskt att vara hos mormor, de är så mysigt där :) ska ta med kameran också och fota mycket fin natur.
har typ skaffat katt också, eller det är en som en familj som bodde på gatan hade innan men dom bara stack ifrån den så den kommer till oss varje kväll typ och vi ger den mat, gick ut till den idag för första gången och den var riktigt tam och ville kela och jättesöt är den, så ska fixa ngt ställe den kan sova på, för vi kan inte ha den inne eftersom prins inte gillar katter, men får fixa ngt annat i garaget typ :)
snart ska jag sova, ska upp halv 10.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


mitt hjärta slår för Linus Jacobsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0