life of ryan

förlåt för jag inte skrev igår. trodde jag skulle hinna men nej.
nu är jag hemma iaf efter en mysig fredag med tjejerna. 
när som helst ska jag börja göra v mig och vid 3 tiden sticker jag till älskling och ska sova där.
någon som har ett bra gymnasie i hbg att rekommendera? jag är helt lost! det kommer att bli ett jobbigt år. 
/oliwiapaulinaalvaeriksson


såhär såg man ut igår & som ni ser så har jag laggt in en ny matta i mitt rum, riktigt nöjd.
tog den från mamma och pappas sovrum så la dom in en annan där.


Kommentarer
Postat av: claudia

olympia är ett bra gymnasie, speciellt sos inriktningen. har även hört att sos1c är en sjukt grym klass!

haha nej men skämt åt sido. varför ska du byta?

2010-09-26 @ 15:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0