get the look with accessories

kom på att jag har glömt att plugga ju :/ historia läxa imorgon på Historiska Epoker, får läsa nu dådå! ist har jag målat mina naglar, kollat tv, facebook och umgåts med mormor och morfar (y)
imorgon så är det skola, sen kommer älskling när jag slutat och vi drar ner till stan en stund, fikar kanske eller ngt sånt mysigt :) sen hem till honom snabbt sen till mig och käka, blir det fint väder grillar vi nog, annars så har jag önskat chickenuggets och pommes! så ska han sova hos mig, och sen på lördag ska jag och mamma fixa odd molly jackan till mig tror jag, eller hon fixar den imorgon men om den är för liten eller ngt så fixar vi de på lör.
innan ja pluggar ska jag ta hostmedicin, ta bort mitt smink och gosa ner mig i sängen!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


vill ha tillbaka detta! 9:6 ♥


Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Nu är dagens blogg utsedd, kika in om det var du som vann :D

2010-09-02 @ 21:40:10
URL: http://fuckingposers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0