Det var bättre förr, synd bara att vi inte visste det då

slutade typ 20 i 2 idag, mamma kom och hämta mig för skulle in och fixa mitt pass igen, för dom hade skrivit fel på födelseort, klantar! så fick ta om bilden, men ja.. det blev ganska bra ändå.
hade kriminoligi idag, och det verkar faktiskt vara väldigt roligt, just nu har vi inte gjort så mycket speciellt, men sen när vi kommer igång kommer de säkert bli väldigt intressant :) men läraren verkar lite halft läskigt, tydligen tåler inte han ironi så ja, men annars så är han nog bra iaf, han passar till de ämnet.
tänkte plugga nu, men orkar verkligen inte, så väntar ett tag, har två typ småläxor till fredag så de är lugnt änsålänge.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


detta fick jag också av mamma och pappa när dom kom hem från hamburg.
ett fodral till att ha sitt pass i när man reser osv dåju.
& en jättefin puma plånbok som jag bara älskar, + att den är helt gräsgrön inne i!
fick ett par svarta vantar också + den blåa koftan jag hade på mig igår.


Kommentarer
Postat av: Elina - DALKULLA

Han tackar :)

2010-09-01 @ 18:39:23
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0