de har du rett i, jag hemte bössan

sitter hemma med älskling nu, gick ner i stan efter skolan med linnea också, gick in på Athen och köpte birkabulle, det var ett tag sen om man säger så!
sen gick jag och linus till stan, köpte ett rutatblock till matten i skolan sen köpte jag en tröja på gina :) faktiskt riktigt skön :) kommer bild längre ner!
sen åkte vi hem och käkade och nu sitter vi här och linus låter som ett missfoster med sina gammlemanshostar och speedade sätt efter att käkat en alvedon!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson
BTW; JAG HAR NAMNSDAG IDAG: ALVA :)
& jag har fått odd molly jackan av mamma! :) kär! tack mamma! :)


tröjan från gina



Kommentarer
Postat av: sandra

hahah aw, missfoster låter så elakt! ;p

2010-09-03 @ 22:33:13
URL: http://sandraeriikas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh fusk! Vill också ha den jackan... Har kollat på den massvis med gånger, tror du den är tillräckligt varm att ha på vintern?

2010-09-13 @ 23:01:51
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0