I understand. I just don't care.

samhällstestet är gjort, var inte så svårt :) skönt! var en fråga jag va rlite osäker på men skrev så gott jag kunde iaf!
fick tillbaka eller fick kolla liet på spanska provet vi gjorde förra veckan och jag hade råkat blanda ihop två saker och blablabla och hon hade fortfarande inte räknat ihop mina poäng och sånt men IG fick jag iaf inte! skiter fullständigt i spanskan egentligen men jag får cp mkt skäll om ja får i ig i ämnet av regering i huset.. pallar inte! hata spanska!
nu ska vi snart ha engelska och bara läsa den tråkiga boken där -.- sen slutar man och ska ner i stan och möta upp älskling och göra ngt sen hem till mig.
mkt negativa och tråkiga saker i detta inlägg.. jaja!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


bild i repris från ngn gång.. kan beskriva vad jag tycker om spanskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0