every soul needs a savior

skulle då till IKEA idag, när vi väl kommer dit står vi utanför i typ en kvart sen går vi och kollar lite runt och frågar någon vad vi skulle osv. sen kommer hon ut vi skulle träffa och säger att hon hade fått reda på att det hade blivit uppflyttat till nästa tisdag -.- och det hade vi inte fått reda på.. jaja. vi slapp iaf engelska lektionen och åkte hem efter att jag sara, ellinor och sanna käkade på väla :)
så har varit hemma sedan typ 12, skönt!
nu ska jag ta tag i lite och maila min engelska lärare, önska mig lycka till eller ngt..

nu sover den lille men innan det satt hon och skällde och lekte med sig själv i speglen, knäppis!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


älskar bilden, ser så sommrigt ut :) tog den igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0