dra åt helvete. jag bryr mig inte!

så jävla sur jag är, jag var på bra humör sen bara kom en jävla person och förstörde allt :S jävla fukking idiot!
jag har bestämt att jag ska starta en hemlig blogg, och skriva av mig där, så har man allt nerskrivit och kan komma ihåg alla underbara stunder och se tillbaka på det man en gång förhoppningsvis kommer glömma av det tråkig... ja, men bara så jag har någonstans att skriva av mig. tror jag ska skriva över min dagbok från 19/7-2009 - 2-3 månader fram. har så mycket där som jag inte vill få bort. och när de är skrivit i en bok känns de som ja.. jag vet inte. får se om jag orkar ta i det snart.
tårarna börjar snart rinna.
/oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0