det bara föll ner till botten.

var tydligen väldigt pigg idag. trots att knappt kunde somna, somnade inte förrän typ halv 1 :/
nu har jag klätt på mig och låter mina naglar torka.. testade ett nytt lack idag, de va typ brun om man kolla på burken men sen blev det typ bara genomskinligt när man måla på de.. ahja, bättre de än ett rosa som är avskavt lite här och där.
nu ska jag käka frukost, tror de blir yoggi och... nä bara yoggi.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


det går inte att jämföra årets idol med förra eller förra igen och osv osv osv.
iår suger det verkligen, tycker inte där finns en ända så riktigt bra, finns väll ngn som liksom.. mjaa, men ingen som sätter sig på huvudet. riktigt segt, förra året var sjukt bra och iår.. det bara föll ner till botten!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack:D

hur ser dina måndagsplaner ut?:D

2010-10-04 @ 08:58:06
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0