breathe in, breathe out, repeat.

har rastat hunden nu och kollar på efterlyst nu.. riktigt tråkigt faktiskt så ska snart gå och göra v mig sen lägga mig i min säng och kolla tv och snacka med älskling sms/tele/datorn, vet inte riktigt :)
imorgon kan man sova till 8:00 för börjar inte förrän 10 ju, som jag göra varje torsdag, hehe! och går till halv 2, jag ska verkligen inte klaga!
så ska väll inte sova förrän vid 11 halv 12 tiden idag.
har lite småpanik med det här engelska saken, alla andra i klassen har eller håller på med ett engelska arbete och har haft lite tid på sig och de ska vara inne på fredag och dom är typ klara, så mejla (svenska stavningen på mail, fick bekräftat de på svenskan idag) jag engelska läraren om jag också skulle göra det, och JA det ska jag.. kommer ALDRIG att hinna, ett arbete med disskusion, sammanfattning och allt + att de ska handla om var jag vill läsa och bli när jag blir stor.. det vet väll fan inte jag nu och sen ska jag läsa ut en mega dryg bok till höstlovet som faktiskt e tjock ;O fattar inte vad läraren tänker med... blir så sur!
nä nog om skolan.
nu - hämta Cloé, ta bort smink, borsta tändera, byta om --> tvn & sängen!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


vill ha så blont hår igen :'( och det där har jag fått naturligt, men ska slinga håret nästa vecka
någon gång, känner att de behövs, var typ ett halvår sedan jag gjorde det sist.


Kommentarer
Postat av: Laila

Söt bild =)

2010-10-13 @ 22:21:13
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: emmelist

vare nå intressant på efterlyst då?

2010-10-13 @ 22:28:41
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0