937 gånger bättre än mig

dålig uppdatering idag, men statistiken är på topp ändå :) gillas!
efter skolan stack ja direkt hem till älskling sen vid 5 tog vi bussen in till stan igen och kollade på I rymden finns inga känslor sjukt rolig film tyckte jag :)) var bara jag och linus och 4 andra haha, kul att dom hörde mitt fula häga skratt så tydligt! (y) jaja, jag hade iaf hur jävla mysigt som helst och vill mer än gärna göra om det så bara en random dag mitt i veckan :) nästan mysigast då, är inte så mkt folk och sånt då så de e skön + att de e billigare mån - tors ;)
nu kollar jag på new tork fruar och ska sen lägga mig i min säng och läsa lite och kolla lite MTV!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson
btw. SUPER GÖTT ATT HIF VANN OCH MALMÖ FÖRLORA :D HÄRLIGT!!


min lilla prins :(


Kommentarer
Postat av: julia

varför har han en sån runt halsen?

2010-10-19 @ 15:56:14
URL: http://mylifeasj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0