the good fight

börjar nu på tredje skivan på säsong 4 av sex and the city! miranda är gravid och carrie är förlovad, underbart :D (förlåt om ni inte ville läsa de, men jaja! ;) )
har suttit med företagsekonomin i ca 3 timmar.. fy fan vad jobbigt säger jag bara, första och hoppas sista gången jag sitter med en läxa eller läxor så länge.
älskling ska sova hos karbin, jonte, jonathan eller vafan han nu kallas :p i malmö inatt iaf och jag kommer då ha tråkigt med datorn eftersom han inte är här och snackar med mig, men hur som helst ska jag snacka liite tele med han lite senare, hoppas jag att ja ska få tid till iaf eftersom jag inte får snacka med han riktigt ordentligt idag :O nä nu blir det SATC sen halv åtta hos mig, top model & hollywood fruar, fullt upp på tv hela kvällen, gillas väldigt mkt! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0