Oliwia Eriksson

öh, ja ska fan aldrig läsa upp ngt jag har skrivit som har med skolarbete och göra för min mamma hon bara kommer med de dummaste kommentarerna någonsin så man vill slå henne och bara säger emot när ja inte tänker skriva det hon tycker att ja ska skriva.. fan va sur ja blir, när ja sitter och pluggar har jag nog kortast stubin! skriver nämnligen mitt CV till företagen, har kanske en halv sida kvar som ja måste skriva, men de fixar ja nog imorgon.. kanske.. för just nu har jag inte lust till det längre om jag inte kommer på ngt jag ska skriva.

nu kollar jag på mitt näst näst sista sex and the city ansvnitt.. sorligt. efter detta avsnitt tänker jag ta mig i kragen och sitta och läsa i en halvitmme. ciao
(jag får inte skriva "mamma" som ja tänkte så tar bort "")

Tumblr_l7y5ow50pc1qao1qno1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0