let it snow

jag kan inte logga in på mitt konto på datorn för att SYOn inte har flyttat typ mig eftersom ja bytt från olympia till nic och sånt skit.. så kommer inte åt mina arbeten så kan inte göra ngt nu på svenskan som ja hade behövt! så dåligt av de! är nu inloggad på sannas så jag har iaf tillgång till facebook och sånt som behövs för att klara av en dag i skolan!
har inte mycket att säga, har inget annat för mig så därför skriver jag lite här. nu är det snö här igen fast tom. ännu mer snö här i stan än vad vi har hemma, tror ja, iaf från de jag såg imorse när ja gick ut till bilen.. vet inte inte riktigt om jag ska gilla det här med snön eller inte?

149088_1734218078427_1327811823_31920524_3210396_n_large Tumblr_lbl5vsze9w1qd4aspo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0