juteriet, bryggeriet eller vafan de heter ;)

vrf fungerar inte facebook? 
sitter på företagsekonomin och behöver facebook för att överleva dessa två timmar, eller har gått en timme nu typ men ja..
linus sa att de va mega kallt ute idag, men de e ju fan varmare än vad det brukar vara, konstig han är! ;) så har faktiskt tights på mig idag, första gången här på nic iaf, den ni! men har världens mysigaste kläder på mig så de passa bra med tights, har mitt odd molly linne och hunky dory tröjan över, gosigt som bara den. ni får bilder på det ikv när jag kommer hem.
efter skolan ska jag ta bussen till typ planteringen och sen gå till Jutan för att träffa älskling, han har lektion där så ja.. hoppas på att få se alla när de skatar (a) sen sticker vi hem till honom vid 3 och gooosar! puss

Tumblr_lc0gcgwahl1qa12r2o1_500_large
denna lektion känns som en evighet, precis som denna bild.


Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Japp, det har du rätt i! Kul att du var med och gissade! ;) Kramar!

2010-11-17 @ 21:37:09
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0