I shall never grow up

har nästan packat klart nu...
har haft en jättebra vecka här med min älskling :) och en riktigt fin höst här nere, var typ 3-4 år sedan det var såhär bra väder här, så vi hade tur! imorgon åker man hem till kylan.. ska bli skönt på sitt sätt men ändå inte, ahja kan inte göra ngt åt de. längtar bara just nu tills jag fyller år :) ska bli härligt och jag dreglar riktigt över det jag kommer få och pengar, som kommer försvinna |-| så snabbt på allt jag vill ha, släckten är ju inte överstor så kan ju inte få allt jag vill ha ;) haha, men med lite pengar så kan de lösa sig!
drar ut om en halvtimme, ciao!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0