gubbjävel!

varför ha skolstaden skaffat datorer om det bara finns typ en ända person på hela skolan som vet något om de?
min dator är låst och de gjorde den igår, så ringde min metor och sa att de skulle fixa de under dagen.. men de gjorde de ikke, så ringde till skolan när ja kom hem och en SYO berätta att ja skulle till någon tekniker sak och fixa de på nic. så åkte dit imorse, gick in på karriärcentrum för att fråga var det låg men så sa hon att ja skulle till något ställe bredvid matsalen på tych, men ja vet inte var matsalen ligger där, och de sa ja till henne men tydligen så viste alla de så skicka hon iväg mig trotas att ja inte viste vart de låg, men efter ett tag kom ja dit och då sa ngn idiot till gammalgubbe att , de kan fan inte ja fixa, ja har ju inte dig som elev, bara din mentor kan fixa de liksom jaha.. han sa att ngn annan skulle fixa de.. så fick gå igen, smsa min lärare och han har inte svarat och han svarade inte på mitt sms igår heller så.. tror inte att han kommer svara nu heller. så ja, jag har jättemkt plugg men kan inte göra ett jävla skit tack vare fukking skolstaden. ni är så duktiga! tack så mkt!
som tur har ja mitt CV på denna datorn så ska skriva klart de nu, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0