40 dagar kvar till julafton

har redan börjat skriva upp saker på önskelistan till julafton och önskar att jag kommer få de jag skriver iaf ;) mamma får ta hand om den sen när det närmar sig :) inte så lång tid kvar faktiskt.. ska räkna.. 40 dagar, den ni! mamma och jag ska åka och kolla på lite mysiga julsaker någon dag, vet inte om jag ska köpa nya julstjärnor till fönstret eller köra på ngt helt nytt iår ;) vi får se! längtar tills allt julpynt kommer fram, hoppas bara att inte vintern håller i allt för länge som den gjorde iår, typ till april ;O
nu borde jag faktiskt göra min företagsekonomi men går inte så bra :( får rååplugga imorgon ist, efter några SATC så ska jag läsa i min bok, Mamma sa att jag var sjuk, läst 30 sidor och den verkar redan väldigt bra :) kan nog rekomendera den boken, är lite hemsk men ja, skriver mer om den när jag läst ut den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0