welcome to my life

har mega ont i min fot :/
vet inte vad jag har gjort eller hur de kunde bli såhär men har iaf typ sträckt min hälsena eller ngt så kan typ inte gå, men gå måste man ju men så måste ja gå på ett konstigt sätt så mitt knä blir helt vridet och då gör de ju ont i knäet & sen har jag mega mkt hosta och det kittlas i halsen så det är inte alls kul :(
tror jag får skippa idrotten imorgon iaf :) ahja.. inga dystra miner på det inte, bara ja inte får sämre betyg, eller, bara inte de går ut över mitt betyg.. för ja ska fan ha det där vg:et tycker fan jag är värd ett vg som ja hade innan faktiskt men bara för man käftar emot mot läraren lite då och då ska man tydligen få sänkt betyg.. jävla skit.

nä, skriver jag mer om detta nu kommer ja bara bli sur.
så puss & godnatt på er :) /oliwiapaulinaalvaeriksson


gillar bilden om det hade varit ngn som såg bra ut som satt där :)
men med den silverpallen och ljuset och allt, önska ja hade sånt
hemma som man kunde fotta massor osv. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0