titta på den nu då! ;)


nu har jag varit duktig och skrivit en sida fakta till, till mitt examensarbete :)
när man väl har börjat skriva så flyter det faktiskt på ganska bra, men det är riktigt svårt att hitta fakta om just det ja vill skriva om :/ ahja, ja klarar väll det.

imorgon blir det Heden med skolan. hade det varit finare väder hade jag faktiskt varit ganska taggad, för är riktigt sugen på att springa :) men ja.. de blåser ju som fan, är kallt och imorgon ska de tydligen regna :/ hoppas inte det, men jaja.

kollar hif på tv och snackar med folk, gillas väldigt mkt, har pluggat klart för ikv med, eller hade behövt gör mer men måste vila, så ska dra mig till sängen med datorn snart :)
btw. står 2-1 till hif, efter 2 underbara mål av rasmus jönsson (y)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0