skulle du ta emot mitt hjärta om jag gav dig det?


skolavslutningen 09
gud vad ja längtar till skolavslutningen när jag ser denna bilden :)

har lite lite lite kvar på min avslutning och hela diskussionen kvar på examensarbetet. tycker jag har jobbat på riktigt bra idag, belönade mig med lite chips innan faktiskt! :) (känner nu att ja inte borde ha ätit det, kolla bara som jag ser ut, ska sluta med allt godis och skit man äter hela jävla tiden) ((okej, det där ja sa kommer inte hålla men men, kan ju alltid säga det, känns lite bättre då :)))

har no prov imorgon på evolutionen, asså vafan, EVOLUTIONEN. sånt jävla skit behöver man fan inte kunna. har inte pluggat någonting till de, och fattar ingenting heller, så de e knappt lönt, får väll öppna biologiboken och hoppas på att ja inte somnar så fort ja ser rubrikerna som de känns som man skulle kunna göra när man brukar läsa i den.

har gått i pyjamas hela dagen, MYS!
ska ta ett bad snart tror ja! :) orkar inte duscha, mkt skönare att bada ju!! :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0