måste jag verkligen välja? - jag lyssnar på mitt hjärta..

sitter i datasalen nu, och borde skriva på examensarbetet men pallar inte, får fixa det hemma, jag orkar fan inte göra ngt nu.. vill ni veta hur jävla trött & övertrött jag är.. har lusta att springa marathon lopp nu eller va de heter eller bara slänga mig på golvet och decka i ett hörn.. hade varit skönt det med :)
hade precis sån diskusions sak med några till de med WW1 & WW2 gick skit dåligt, ja sa typ ingenting :) jippie!

jaja, jag pallar faktiskt inte bry mig ett skit, bara ja får g så är jag nöjd.
puss & ha de bra eller ngt. /oliwiapaulinaalvaeriksson


jag (osminkad och allt) & fay
love you ♥

Kommentarer
Postat av: fay

ofta du e osmnikad på den bilden?

älskar diiiiiiiig! :D <33

2010-05-06 @ 16:16:51
URL: http://faays.blogg.se/
Postat av: Oliwia

ja :) de va under henrik perioden så palla inte ha smink då, kommer ihåg det :)

ily <3

2010-05-06 @ 17:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0