Linus P Jacobsson

ojsan ojsan, dålig uppdatering.
men igår var det först skolan, sen hem & linus följde med, sen tog han bussen hem och jag själv stack till josse för hon hade typ tjej och sovaöverkväll eller vad man skulle säga :D tacktack!!

käkade frukost hos josse idag då, sen vid typ halv 1 tror ja ngt stack jag hem, gjorde v mig och sen stack till älskling :)
kolla lite tv och sånt, sen tog bussen in till stan, helt tomt på hela kulla, men jaja :p & sen käka vi donken :)
sen bara hem och mysa :)
har snott hans tröjor också som jag ska ha med till polen, för jag kommer sakna han så otroligt mycket då :( måste ha ngt som är hans då ju!

nu ska jag nog sova. imorgon blir det att köpa ny kamera och packa massor till Polen.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson
love you linus.


kärlek till bilden och han på den.
sminkad och allt, GULLIGT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0