alla kan inte, och somliga vill inte


skolan blev det idag då... & nu är det bara typ 15 skoldagar kvar, men sen sista veckan gör vi ändå ingenting så det är sjukt nice :D

efter skolan hade vi festkomitemöte men ja det gick ganska snabbt, kom fram till lite och ja, det kommer väll bli bra :p
men sen stack jag och linus iaf till väla och köpte en tröja till hans skolavslutning ;) blev en blå randig iaf, jättefin & jag har kommit på att älskling är sjukt snygg i blått (y) gillas!!
& örhänget som jag har satt på han är bara underbart!! hahah
käkade där med och jag köpte mig en sån här klocka (bilden) för bara 99 kr, fast måste lämna in den och spänna in den eller så fixar vi det själva men ja, de är väll inte så svårt.

nu ska jag plugga lite, har inte så mkt att göra faktiskt så ja, blir väll att läsa lite :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, snygg klocka! vart hittade du den?

bor långt från hgb men kanske finns här med om jag har tur ;)

2010-05-24 @ 21:31:43
Postat av: Oliwia

har köpt klockan på clas ohlson :)

2010-05-24 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0