vill vara den där glada flickan igen

Hej jag heter Timmy Hanke.
Jag är jättekär i David Nilsson.
Men jag tycker Fiona Hay är syggast.
Den fulaste på jorden är Josefine Holmberg.
Fast Mickey Magnusson är nästan fulare.
Jag tycker att Cissi Eriksson är helknäpp,
men Johan Möller är nog den korkaste personen jag vet!
Hetast i universum är Paulina Weege
och Emelie Jönsson kommer gå längst i livet.
Hejdå nu ska jag gå och ha sex med Henrik Forss.

ni vet sånt här där man ska bara ta randoms från kontakt listan på mobilen, rulla ner, släpp, skriv in namnet på personen det blev..
känns som om man är tre år eller ngt när man gör det, men nu får ja va det för ja har så jävla tråkigt och kollar på house.
sen ska jag sova i min sjukt "sköna" säng..
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson
hoppas ingen tar illa upp :)



jag 2007, kolla som man såg ut ;O
vill va så brun NU, också!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Va fin du va, fin färg där :)

2010-03-27 @ 18:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0