s, sk, sko, skol, SKOLAN!


nu har jag och elin äntligen blivit klara med indien arbetet.
asså redan efter en timme var vi helt övertrötta och skrattade åt exakt allting!
så därför kommer redovisningen gå skit för kommer bara börja skratta som fan på alla delar där vi flippade när vi gjorde den... inte bra? ;O
men ja ville bara tillägga att jag hatar skolan.

hade nationella i engelska idag ju.
trodde inte jag skulle hinna läsförståelsen, men hade en kvart kvar när ja va klar iaf så ja.. hoppas det gick bra iaf.
& va det bara ja som tyckte hörsaken va svår ;O fattade typ inget, och fick typ fylla i allt när dom gick igenom det snabbt andra gången, men ja man svarade på allt iaf på båda proven så ah.. pallar inte sånthär, får mig bara att bli helt stressad osv.
hatar skolan ännu mer nu!

nu ska jag plugga ngn sista gång på redovisningen sen sova!!
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson
blir dålig uppdatering imorgon också för ska till linus så ja :) kanske kommer ett på kvällen!
ha de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0